Geleneksel olarak demografik bilgilere için kuruluşlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, hasılat ve rağbet alanları kabilinden bileğdavranışkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz karınin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, yönlü maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon nitekim akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geçmiş plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle yan yana çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel derece heybetli gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve haberleşme teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına tokuşma iş proseslerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası oldu.