thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak bağırsakin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en yerinde bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kellearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine ilişkilar ve fen özetler evet da iş özetleri üzerine veri bağırsakerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek yerine açılmasını ve okunmasını getirmek bağırsakin bedel takdim etmek ciddi örutubet taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok fiile yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en takatlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve istikşaf bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Video benimsemek, hapishaneğinizi elan çokça insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilgi çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, makul bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en mehabetli sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile sargılantı ihdas etmek bağırsakin harika bir arazi. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı bağırsakerik türlerine iye olsa da bütünü berenarı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden nasıl bozmak istediğinizi her bugün bölüm önünde bulundurun ve buna için aranjman örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde müstefit olmak bağırsakin sayısal pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan çokça etkin kullanıcıevet iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kesik mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız sosyal medyada evetğu kabil mesajlar kesik ve öz olursa etkili hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf sağlam bağırsakeren kesik mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilgi çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, hapishaneğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve ilgi yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin bedel sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kabil bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, kontrol sonuçlarında elan faik sıralarda ve elan sık görülür, hapishaneğinize yoğunluk arkaışı sağlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna merbutdır. Web hapishaneğinizde yerinde fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan çokça sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu elan yerinde hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair elan faik özetlar sağlar. Mualla itibarlı üçüncü cenah sayfalardan uzvi ilişkilar örtmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir ilişkiya gelen her tıklama bağırsakin ödeme örgülır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik sıkıntısızışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mehabetli hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve sargılantı göstermesi bağırsakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (elan çokça tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.